• Wpisów:65
  • Średnio co: 54 dni
  • Ostatni wpis:2 lata temu, 18:46
  • Licznik odwiedzin:15 189 / 3582 dni
Jesteś niezalogowany. Niektóre wpisy dostępne są tylko dla znajomych.

W ramach nadchodzących egzaminów nigdzie nie wychodzimy, oczywiście poza robieniem zakupów spożywczych. Dlatego też czas na małą wycieczkę po Loro Parque, którą odbyłam jeszcze w październiku podczas odwiedzin mojej mamy.

przed wejściem

na początek mamy spotkanie z gorylami, które najczęściej odwracają się do zwiedzających plecami i są obrażone na ludzi ze względu na bycie w niewoli. Ogólnie są chyba najsmutniejszymi mieszkańcami Loro Parque

Następnie udaliśmy się na występ lwów morskich. Z kolei ich zachowanie jest dużym kontrastem do zachowania goryli. Są pocieszne, chętnie wykonują różne sztuczki i wydawałoby się, że bardzo lubią kontakt z publicznością.

W pingwinarium ciężko jednoznacznie określić nastawienie tych istotek - jedne chętnie pozowały do zdjęć:

inne natomiast sprawiały wrażenie jakby się bardzo nudziły (szczególnie osobnik po prawej stronie, stojący bez ruchu pod strumieniem sztucznego śniegu )

Podczas wycieczki mieliśmy okazję zobaczyć również leniwce

iguany

znudzonego tygrysa śnieżnego

delfiny

orki

i masę innych ciekawych zwierzątek. Ale jedną z większych niespodzianek był dziki przybysz, który sobie spacerował po chodniku między zwiedzającymi

Ostatnią atrakcją było akwarium, gdzie idąc korytarzem można podziwiać rekiny leniwie pływające nad nami. Poza tym są tam też mniejsze akwaria z różnymi gatunkami ryb, krewetkami, konikami morskimi i murenami.

Podsumowując była to bardzo udana wycieczka. Jedyne czego mi brakowało to innych dzikich kotów. Mimo to, jeśli ktoś ma możliwość odwiedzić Loro Parque to polecam
  • awatar Lilitha: genialne miejsce, te lwy morskie tak blisko ludzi to świetna sprawa :)

Ostatniego dnia 2013 roku zawitał do nas malutki gość

a wieczorem wybraliśmy się na południe wyspy, żeby móc świętować przyjście nowego roku na plaży (na północy jest już zimno po zmroku ;/)

polsko-litewskie budowanie zamku z piasku

oraz kąpiele w oceanie

Natomiast wczoraj wieczorem wybraliśmy się późnym popołudniem w stronę wulkanu w ramach wycieczki do obserwatorium Było to możliwe dzięki koledze, który robi tutaj doktorat z astrofizyki-również Polak.

tutaj między Mikołajem a księżycem widnieje Wenus(kropeczka)

Niestety mój aparat nie uchwycił już bez statywu mnóstwa gwiazd z drogą mleczną
ten najjaśniejszy robaczek to Jowisz

Wigilijny wieczór na Teneryfie wypadł dość polsko Co prawda nie było 12 potraw, ale znalazł się opłatek, barszcz, rybka smażona, rybka w occie, sałatka jarzynowa, kolędy, prezenty, pasterka i choinka Poza współlokatorami z polski, spędziłam ten wieczór z przesympatyczną Veroniką ze Słowacji (dlatego też na stole znalazła się kapuśnica (zupa podobna do kwaśnicy) i słowacka wersja sałatki jarzynowej - sałatka "ziemniakowa"

Pierwszy dzień świąt spędziliśmy na plaży, wyjątkowo zatłoczonej. Fale były przeogromne, ich wysokość sięgała około 4 m.

a w oddali ośnieżony szczyt El Teide

Poza tym wszystkim składam najlepsze życzenia na nowy rok, oby był jeszcze lepszy niż poprzedni
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (3) ›

Życzę wszystkim radosnych, pogodnych, zdrowych i rodzinnych, obfitych w dużo prezentów i przepyszne potrawy Świąt Bożego Narodzenia
Merry Christmas!

W zeszłym tygodniu na uczelni mieliśmy ostatnie zajęcia z angielskiego technicznego. Co prawda od początku prowadzący prosił o zdjęcia studentów, ale tak jakoś wyszło, że tylko polscy erasmusowicze o tym zapomnieli aż do przedostatnich zajęć. Dlatego też uprzejmy prowadzący na swojej stronie zamieścił prośbę w języku angielskim o fotografie, z dopiskiem: "even though you're Polish". Natomiast wieczorem zmienił na :

Tak na marginesie to jeden z niewielu prowadzących jakich znam z takim podejściem do studentów i takim poczuciem humoru

Miłego wieczoru!
  • awatar Dillerka Czekolady: Ja również posiadałam na studiach profesora z mega zdolnościami plastycznymi i niesamowitym poczuciem humoru :D
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (1) ›

Od dwóch tygodni leje i przestać nie chce, no może zdarzyły się 2-3 ciepłe dni. Natomiast dziś pokazały się nawet malusie płatki śniegu

Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›

W ten weekend wybraliśmy się zwiedzić inna wyspę - La Gomerę. Jest ona położona 30 km od Teneryfy. Żeby się na nią dostać, autobusem pojechaliśmy do Los Cristianos i stamtąd promem dopłynęliśmy do San Sebastian de La Gomera.

Pierwszy dzień był leniwy, prawie cały spędzony na plaży. Wieczorem kolację zjedliśmy w restauracji z typowym dla wysp kanaryjskich jedzeniem - krążki kalmarów w panierce, croquetas (krokiety ziemniaczano-rybne), bagietki z mojo rojo, carne de fiesta (smażone mięso wieprzowe), garbanzos (fasolka gotowana w sosie), paluszki rybne i oczywiście mnóstwo frytek.
Kolejne dni spędziliśmy na zwiedzaniu wyspy. Najpierw pojechaliśmy do Parku Narodowego Garajonay. Mimo tego, że była mgła, mogliśmy podziwiać roślinność endemiczną wyspy. Lasy wyglądały troszkę jak z horrorów

Widoki były równie piękne, ale warunki pogodowe niestety przeszkadzały w uchwyceniu tego na zdjęciu. Ostatniego dnia zwiedzaliśmy różne miasteczka po drugiej stronie wyspy. Muszę powiedzieć, że trochę brakuje tam życia. Rzadko spotyka się kogoś na ulicy. Za to wszędzie można zobaczyć plantacje bananowców oraz palm.
Ostatnią atrakcją podczas wycieczki był typowo gomeriański obiad
Myślę, że te trzy dni absolutnie wystarczyły i pozwoliły odwiedzić najciekawsze miejsca na Gomerze. Polecam
widok z La Gomery na Teneryfę, najwyższy punkt to wulkan El Teide

W tym semestrze moje studia przeniosły się na jedną z Wysp Kanaryjskich-Teneryfę. Rzeczywiście jest to "wyspa wiecznej wiosny", bo choć najczęściej temperatura sięga ponad 20-parę °C, to wiatr i tak zmusza do zakrywania się swetrem Ludzie są tutaj niesamowicie wyluzowani i pomocni. Zawsze z uśmiechem się witają, rozmawiają. Bardzo rzadko można spotkać kogoś poważnego. Nawet w urzędach nie mówi się 'dzień dobry', tylko zawsze 'Hola, que tal?'

Na początek zdjęcie z 'Chuletady' (kotletady )
Jest to grill organizowany przez starsze roczniki na wydziale. Oczywiście są chuletas - czyli kotlety, w tym wypadku karkówka z grilla, a do tego piwo, napoje, chipsy, ziemniaczki w mundurkach (papas arrugadas) z sosami, min. mojo rojo - sławny sos kanaryjski Pod koniec całej imprezy są różne konkursy grupowe typu beer pong, etc.

Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›

Już chyba każdy odlicza dni do upragnionego lata i wakacji W tym roku naszło mnie na stój jednoczęściowy i moją uwagę zwróciło monokini w teledysku Inna feat. Daddy Yankee - More Than Friends.

Niestety kosztuje ono 360 funtów, zatem pozostaje szukać czegoś podobnego

• awatar interferon: Po opalaniu w czymś takim kobieta wygląda jak zebra :D
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (1) ›

Korzystając z Dnia Darmowej Dostawy zakupiłam buty zimowe z czasnabuty.pl Zamówione wieczorem w poniedziałek, w paczkomacie były juz dziś po południu
Są dosyć wysokie, ale obcas wydaje się stabilny. Poza tym podeszwa antypoślizgowa <3 Dobrze wyglądają zarówno z, jak i bez 'wywiniętego kożuszka' Póki co mam wrażenie, że będą wygodne.. oby

link: http://www.czasnabuty.pl/product-pol-4567-BOTKI-Z-KOZUSZKIEM-JI82407B-P11.html

Pozdrawiam
  • awatar Vianne Rocher: dałam za naszynik 30zł
  • awatar DivaFashion: na zime idealne :) /zapraszam - nowa stylizacja
  • awatar miss ann: @interferon: owszem, miałam takowe :D i byłam z nich bardzo zadowolona jak jeszcze działały :D <3
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (4) ›

Po sesji i krótkim odpoczynku przyszedł czas na nadrobienie zaległości. Zakupy w ostatnim miesiącu:

Reserved:

House:

Szafa:

Terranova:

Tesco:

Miłego dnia
  • awatar Vianne Rocher: ale ładna torebeczka i kwiatuszki wiosenne. cubusa otworzyli w arkadach
  • awatar choccolate: fajne zakupki :) mam wodę perfumowaną heat- piękny zapach
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›

aż trudno uwierzyć, że to już tyle czasu

ostatni zakup - Orsay

inspiracje :

Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (3) ›

Nareszcie dużo wolnego Czas wybrać się na lumpy, odpocząć i ewentualnie nadrobić zaległości
Poza tym dziś licznik wskazuje szatański numer, blog powstał 666 dni temu!

Jakiś czas temu weszłam w posiadanie pędzla z H&M (14,90).

Jestem z niego mega zadowolona. Końcówka do podkładu ładnie go rozprowadza, nie ma efektu maski, a przy tym nie naciąga tak skóry, jak przy rozcieraniu palcem Do tego nie absorbuje tak pokładu, przez co nie marnuje się.Polecam!

Druga końcówka jest rzadziej używana, ale wydaje się być całkiem dobrej jakości

Miałam również dać znać, jak spisuje się tusz SCANDALEYES firmy Rimmel.
Duża szczoteczka dość dobrze rozczesuje rzęsy. Tusz trzyma się długi czas, nie kruszy się. Cena dość przystępna(ok. 27 zł), opakowanie aż 12 ml. Jak do tej pory jestem z niego zadowolona Troche brakuje mi silikonowej szczoteczki, ale myślę, że jak nabiore trochę wprawy, to będzie git Polecam!

Inspiracje:
  • awatar Sweety. ^: Boskie zdjęcia. ;)
  • awatar amnezja69: dobry pędzel w tej cenie? nie możliwe :) szkoda, że u mnie w H&M nie ma takich rzeczy:/
  • awatar interferon: pędzel z h&m wpadł wczoraj też w moje ręce! sesese :D na razie wrażenie po pierwszym użyciu bdb :)
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (6) ›

Dużo imprez, integracji a jednocześnie mnóstwo zadań do zrobienia, rysunków itp. ale nie narzekam jak narazie studia odbieram bardzo pozytywnie ludzie są mega.
Jedynym minusem jest to, że nie widuję już tak często znajomych z liceum

urodzinowe, domowe hamburgery:

muffinki:

prezenty:

Urodziny wspominam bardzo miło dużo się działo, mnóstwo życzeń <333 i dobra zabawa

Poza tym jakiś czas temu kupiłam torbę czarną z Reserved. Duża,pojemna, poza "rączkami" wyposażona w pasek Jestem z niej bardzo zadowolona

wczorajsze zakupy w rossmanie:

Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (7) ›

Stradivarius:

Cubus:

słonik

inspiracje:

torebka <33

Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (7) ›

Jako, że jesień się już zbliża dużymi krokami (niestety wieczorem robi się już zimno ) trzeba było się zaopatrzyć w parę ciepłych bucików. Przy okazji napatoczyło się kilka innych rzeczy

szaraczki - Deichmann:

są zamszowe i ocieplane <33

H&M:

kopertówki/kosmetyczki - jak tam kto woli

niestety jak narazie wydają mi się troszkę mało intensywne, mocno świecą a mało koloru.

oraz balsamik:

wynalazła go Kasia
jest w dużej butelce (500ml), ładnie pachnie i kosztuje ok. 11 zł w Biedrze

To narazie na tyle.Poza tym miło było zobaczyć swoją klasę i odwiedzić byłą szkołę.

Życzę wszystkim udanego nowego roku szkolnego
  • awatar miss ann: @amnezja69: dziękuję, butki kosztowały 159 :) @Psychoza: saszetki są po 9,90 :) również pozdrawiam :D
  • awatar amnezja69: buty cudowne ! ile dałaś?
  • awatar Psychoza: po ile saszetki h&mki? pzdr
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (3) ›

Niedawno oglądałam film z Katherine Heigl pt. "Life as we know it" i mega mi się spodobały jej fryzurki <33 a dokładniej mówiąc upięcia. Niestety jest niewiele zdjęć, które by je ukazywały Chyba po prostu trzeba obejrzeć film

Poza tym dziś imprezka, a jutro wyjazd Mam nadzieję, że pogoda choć trochę się polepszy i będzie można pochodzić po górach, a nie siedzieć i się nudzić.
Wczoraj było ponownie Kino Letnie Renomy - film "Ona to on". Całkiem zabawnie I chociaż nie oglądaliśmy tego na dachu, bo padało, to muszę przyznać, że całkiem miło i przytulnie było w środku

Do zobaczenia za tydzień!

Dzisiaj moje imieniny życzę również wszystkim innym Annom najlepszego!

|| od Katarzyny, dziekuję
\/

Poza tym dostałam się na Polibudę. Teraz można już tylko cieszyć się wakacjami i odpoczywać

Tydzień temu widziałam ostatnią część Harrego Pottera. W kinie oczywiście było wesoło, a jak! Nie można oglądać kwejka a później iść do kina z Boni. Mimo to, smutne że się już skończyło, bo właściwie z tą serią dorastałam. Z drugiej strony zawsze będzie mi się kojarzyć z dzieciństwem <33
Dobranoc!

PS. Chaczap adżap kura ser <33 ahahahah

Co to ma być za pogoda? Gdzie słońce? Na domiar złego miałam dziś w nocy jechać ze znajomymi nad morze, ale nie mogę, bo się pomyliłam przy rejestracji na studia i muszę jutro iśc to naprawić. Niezabawne to.

No to nie ma zmiłuj, już sie wciągnełam w ten serial.. i oczywiście Ian Somerhalder <33 ehh..

A tak poza tym, wypoczywam i cieszę się, że w końcu mam głowę wolną od zmartwień. Przynajmniej na jakiś czas. W środę wylatuję na Kretę, mam nadzieję, że wszystko będzie git. Jutro natomiast imprezka klasowa <33

Czas zacząć maturki

Koncert Shakiry - 17 maja, Łódź. Mega chciałabym na niego pojechać, ale niestety nie ma z kim no i bilety też nie są najtańsze niestety

ale mam nadzieję, że kiedyś jeszcze wpadnie do Polski i koncert będzie gdzieś bliżej
<33

Poza tym oceny już powystawiane, więc zostały mi tylko matury już chciałabym być po, albo mieć większość za sobą. Szkoda opuszczać szkołę, ale chyba każdy chciałby odpocząć.

niestety nie mogę nigdzie takiego znaleźć

:D

tigro697.pinger.pl/m/5503207/giveaway

Oho, chyba czas wybrać się do hm